.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح پرو‍‍‍ژه 18 ساله و حادثه تلخ در گلوگاه

سالن ورزشي شهداي لمراسك گلوگاه كه در سال 71 كلنگ آن به زمين زده شده بود تا به‌زودي عمليات اجرايي آن آغاز شود، پس از شش سال وقفه و از سال 77 توسط پيمانكار مربوطه ساخت آن آغاز شد.

به گزارش فارس، اين سالن ورزشي كه در زمره پروژه ملي بوده است، در 21 بهمن ماه به‌مناسبت دهه فجر امسال با حضور استاندار و هيئت همراه، مديركل تربيت بدني و مسئولان ذي‌ربط استاني و شهرستاني با صرف 650 ميليون تومان اعتبار به بهره برداري رسيد.
سالن شهداي لمراسك به ويژه براي كودكان و نوجوانان روستا كه كمتر از امكانات ورزشي برخوردار بوده‌اند و حتي برخي از آنها چنين فضاهاي ورزشي را به چشم نديده بودند، جاي خوشحالي داشت، به‌ طوري كه بسياري از نونهالان روستاي لمراسك در 21 بهمن ماه بر اساس اعلام شوراي ورزشي و فرهنگي روستا خود را به سالن رساندند تا هم در جشن افتتاح آن حضور داشته باشند و هم براي شركت در تمرينات نام نويسي كنند.
اميرمحمد درخشي شش ساله يكي از اين كودكان بود كه خانه‌اش با سالن به اندازه 10 قدم فاصله داشت، حتما سالن ورزشي براي او هم مانند ديگر دوستانش جايي براي بروز استعدادها بود، او هم آرزو داشت تا در اين سالن بدود و بازي كند.
مراسم افتتاحيه تا غروب و زمان اذان به‌طول انجاميد، اطراف سالن پر از انواع و اقسام وسايل نقليه بود كه به بيش از 30 دستگاه مي‌رسيد، مدعوين سوار بر خودروهاي خود به مسجد محل رفتند، سالن كه خلوت شد در سياهي شب چشم چند كودك به دوستشان افتاد كه روي زمين افتاده، او امير محمد درخشي بود.
پس از دقايقي نيروهاي آگاهي، تجسس، درماني و انتظامي در محل حاضر شدند اما ديگر پسر بچه جاني در بدن نداشت، پس از چند روز و تحقيقات پزشكي قانوني مشخص شد كه پسر بچه بر اثر كوفتگي و خونريزي داخلي فوت شده است.
به گفته علي خسروي رئيس پليس گلوگاه، پسر بچه بر اساس بررسي‌هاي كارشناسان و نظريه پزشكي قانوني مبني بر خونريزي داخلي، كوفتگي شديد و شكستگي پاي چپ به احتمال قوي زير چرخ يكي از ماشين‌هاي شاسي بلند رفته و براي لحظاتي چرخ ماشين از روي سينه او رد شده است.
البته تحقيقات همچنان براي يافتن خودروي مورد نظر و خودروهايي كه روز افتتاحيه سالن در آنجا حضور داشته‌اند به ويژه خودروهايي كه در محل كشف جسد پارك شده بودند، ادامه دارد.
اين حادثه شيريني افتتاح يك پروژه ملي آن هم پس از 18 سال را به تلخي مبدل ساخت و تا مدت‌ها از ذهن مردم منطقه نخواهد رفت.

شنیده های خبرنگار شمال نیوز حکایت از آن دارد که خودروی مورد نظر احتمالا مربوط به یکی از مدیران استان بوده که بر اثر سهل انگاری راننده وی موجب بروز چنین حادثه تلخی شده است. تاکنون هیچ مقامی نسبت به این مسئله واکنش نشان نداده است.


شنیده های خبرنگار شمال نیوز حکایت از آن دارد که خودروی مورد نظر احتمالا مربوط به یکی از مدیران استان بوده که بر اثر سهل انگاری راننده وی موجب بروز چنین حادثه تلخی شده است. تاکنون هیچ مقامی نسبت به این مسئله واکنش نشان نداده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.